Ta strona jest dostępna tylko dla pełnoletnich użytkowników. Czy masz ukończone 18 lat?

Dostawa

Dostawa

 

Nasza firma dostarczy zakupione przez Ciebie produkty pod wskazany adres na terenie całego kraju.

Poniżej znajdują się szczegóły dotyczące dostawy oraz wskazówki, jak należy postępować w przypadku wystąpienia nieprawidłowości związanych z dostawą.

 

* Cena paczki uzależniona jest od wagi (cennik operatora). 

Jeżeli kwota zakupionych produktów przekroczy 300zł brutto, dostawa paczki do 30kg będzie darmowa na terenie całego kraju ( nie dotyczy dodatkowej opłaty pobraniowej)

 

* Zamówienia realizowane są 5 dni w tygodniu do godziny 13

 Wszystkie zamówienia  złożone po godzinie 13 będą realizowane następnego dnia roboczego. W przypadku, gdy zamówienie zostanie złożone w sobotę bądź niedzielę, realizacja nastąpi w najbliższym dniu roboczym.

 

* Warunkiem realizacji zamówienia jest wpłata należności 

Za pośrednictwem systemu Dotpay (płatność automatyczna), bądź poprzez wpłatę na konto "Mille Sapori Plus". Klient może również uregulować należność przy odbiorze za pobraniem ( jest to jednak opcja tylko dla stałych klientów). Na transakcje czekamy do 5 dni roboczych, w przypadku braku wpłaty, po upływie 5 dni zamówienie zostanie automatycznie anulowane, chyba że klient kontaktował się wcześniej z obsługą sklepu www.millesaporisklep.pl i ustalił inaczej.

 

* Prosimy również o zachowanie szczególnej ostrożności przy odbiorze zakupów. 

Zawartość paczki należy sprawdzić w obecności kuriera, który jest odpowiedzialny za doręcznie zakupów w takim stanie, w jakim zostały one wysłane. Wszelkie nieprawidłowości związane z niewłaściwym przewozem, tzn. potłuczenia, zgniecenia, braki itp. bardzo prosimy zgłaszać bezpośrendnio do osoby doręczającej oraz poinformować sklep o zaistniałej sytuacji. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia lub braków bardzo prosimy nie przyjmować paczki bądź od razu spisać protokół szkody u kuriera wraz z wykonaniem zdjęć, na podstawie których będziemy mogli ubiegać się o zwrot kosztów za uszkodzony towar. Nie odpowiadamy za szkody, które zostaną zgłoszone zbyt późno. 

 

 

* W przypadku znacznych opóźnień w dostawie bądź braku dostawy prosimy o niezwłoczny kontakt. Dołożymy wszelkich starań, aby rozwiązać ten problem.

 

 

* Gdy w zamówieniu pojawią się produkty alkoholowe, w momencie odbioru zakupionego towaru prosimy o przygotowanie ważnego dokumentu tożsamości

 na podstawie którego kurier będzie mógł określić, czy zakupy trafiły we właściwe ręce.

 

* Ze względu na bezpieczeństwo oraz dobro klienta nie wysyłamy produktów mrożonych oraz świeżych (np. sery i wędliny).

Osoby zainteresowane tego typu produktami bardzo prosimy o odbiór osobisty w naszej głównej siedzibie w Warszawie na ul. Gierdziejewskiego 7.
 

 

Poniżej znajduje się cennik dostawy:

Przypominamy, iż promocja DARMOWY TRANSPORT dotyczy tylko i wyłącznie jednej paczki do 30 kg!

  

   

Firma kurierska

Przedział wagowy

Cena brutto

1

K-ex

do 30kg

15,60 zł

 2

K-ex pobranie do 30kg 19,66
 3  Paleta  do 200kg  wycena indywidualna

 

produktów 0

wartość 0,00 zł

przejdź do koszyka »

Sklep internetowy Shoper.pl