Dostawa
Nasza firma dostarczy zakupione przez Ciebie produkty pod wskazany adres na terenie całego kraju.
Poniżej znajdują się szczegóły dotyczące dostawy oraz wskazówki, jak należy postępować w przypadku wystąpienia nieprawidłowości związanych z dostawą.
* Cena paczki uzależniona jest od wagi (cennik operatora).
Jeżeli kwota zakupionych produktów przekroczy 300zł brutto, klient otrzymuje dodatkowy rabat w wysokości 4%
Jeżeli kwota zakupionych produktów przekroczy 500zł brutto, klient otrzymuje dodatkowy rabat w wysokości 6%
* Zamówienia realizowane są 5 dni w tygodniu do godziny 13
Wszystkie zamówienia złożone po godzinie 13 będą realizowane następnego dnia roboczego. W przypadku, gdy zamówienie zostanie złożone w sobotę bądź niedzielę, realizacja nastąpi w najbliższym dniu roboczym.
* Warunkiem realizacji zamówienia jest wpłata należności
Za pośrednictwem systemu Dotpay (płatność automatyczna), bądź poprzez wpłatę na konto "Mille Sapori Plus". Klient może również uregulować należność przy odbiorze za pobraniem ( jest to jednak opcja tylko dla stałych klientów). Na transakcje czekamy do 5 dni roboczych, w przypadku braku wpłaty, po upływie 5 dni zamówienie zostanie automatycznie anulowane, chyba że klient kontaktował się wcześniej z obsługą sklepu www.millesaporisklep.pl i ustalił inaczej.
* Prosimy również o zachowanie szczególnej ostrożności przy odbiorze zakupów.
Zawartość paczki należy sprawdzić w obecności kuriera, który jest odpowiedzialny za doręcznie zakupów w takim stanie, w jakim zostały one wysłane. Wszelkie nieprawidłowości związane z niewłaściwym przewozem, tzn. potłuczenia, zgniecenia, braki itp. bardzo prosimy zgłaszać bezpośrendnio do osoby doręczającej oraz poinformować sklep o zaistniałej sytuacji. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia lub braków bardzo prosimy nie przyjmować paczki bądź od razu spisać protokół szkody u kuriera wraz z wykonaniem zdjęć, na podstawie których będziemy mogli ubiegać się o zwrot kosztów za uszkodzony towar. Nie odpowiadamy za szkody, które zostaną zgłoszone zbyt późno.
* W przypadku znacznych opóźnień w dostawie bądź braku dostawy prosimy o niezwłoczny kontakt. Dołożymy wszelkich starań, aby rozwiązać ten problem.
* Ze względu na bezpieczeństwo oraz dobro klienta nie wysyłamy produktów mrożonych oraz świeżych (np. sery i wędliny).
Osoby zainteresowane tego typu produktami bardzo prosimy o odbiór osobisty w naszej głównej siedzibie w Warszawie na ul. Gierdziejewskiego 7.
Poniżej znajduje się cennik dostawy:
|
Firma kurierska |
Przedział wagowy |
Cena brutto |
1 |
DPD kurier |
do 30kg |
18,00 zł |
2 |
DPD pobranie | do 30kg | 22,66 zł |
3 | Inpost kurier | do 30kg | od 12,50 zł |
4 | Inpost Kurier pobranie | do 30kg | od 14,50 zł |
5 | Inpost paczkomat | do 25kg | 11,00 zł |
6 | Inpost paczkomat pobranie | do 25kg | 13,00 zł |
7 | Paleta | do 200kg | wycena indywidualna |