• Dostawa już w ciągu 24 godzin

  •  

     Gwarancja najlepszej jakości i ceny

  •  

    Jesteśmy importerem nr 1 w Polsce

  •  

    100% oryginalne, włoskie produkty

  •  

    Atrakcyjne rabaty dla stałych klientów

Producenci
        
Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
FAQ

Jakie są koszty dostawy?

Jakie są formy płatności za zamówienie?

Czy jest możliwość otrzymania faktury vat?

Czy mogę zamienić paragon na fakturę vat?

Jak wygląda zakup produktów alkoholowych na fakturę vat?

Czy jest możliwość edycji zamówienia?

Czy mogę zwrócić zakupiony produkt?

Jak wygląda procedura reklamacji?

Czy można zmienić termin dostawy?

Jakie są koszty dostawy?

Więcej szczegułowych informacji dotyczących dostaw znajdziesz w zakładce "dostawy".

Jakie są formy płatności za zamówienie?

Za zakupy w naszym sklepie można zapłacić na kilka sposobów : 

- przelewem (zwykły przelew bankowy na wskazane konto

- poprzez system Dotpay ( po wybraniu tej opcji zostaniesz automatycznie przekierowany na stronę swojego banku)

- za pobraniem przy odbiorze( opłata pobierana przez kuriera, jest to opcja dostępna tylko dla stałych klientów, którzy dokonali u nas zakupów minimum 3krotnie)

- gotówka/karta - dotyczy tylko i wyłącznie klientów odbierających zakupy osobiście w naszej siedzibie

Czy jest możliwość otrzymania faktury vat?

Klient może otrzymać zarówno fakturę vat, jak i zwykły paragon fiskalny, aby to zrobić należy przy wpisywaniu adresu do faktury w wyznaczonym polu wpisać nr NIP. Dodatkowo chcielibyśmy poinformować, iż nie sprzedajmy produktów alkoholowych firmom, które nie dostarczą nam mailowo bądź pocztą dowodu posiadania koncesji na sprzedaż produktów alkoholowych, a także potwierdzenia ważności i opłaty takiej koncesji.

 

Czy mogę zamienić paragon na fakturę vat?

Nie ma możliwości zmiany paragonu na fakturę, dlatego prosimy o szczególną ostrożnośc przy składaniu zamówień.  

Jak wygląda zakup produktów alkoholowych na fakturę vat?

Na ten moment sklep nie prowadzi wysyłki produktów alkoholowych.

Czy jest możliwość edycji zamówienia?

Jest możliwość dokonania zmiany w zamówieniu tylko i wyłącznie wtedy, kiedy zamówienie nie zostało jeszcze całkowicie zrealizowane(można zobaczyć status produktu logując się na stronie naszego sklepu). Gdy produkt zostanie już przygotowany do wysłania i uzyskał status " wysłane", nie ma możliwośći zmiany.

Czy mogę zwrócić zakupiony produkt?

Produkty spożywcze podlegają zwrotowi do 3 dni od momentu otrzymania, odesłany towar musi być w takim stanie, w jakim został doręczony. Do zwrotu ( w przypadku sprzedaży detalicznej) należy dołączyć oryginał paragonu fiskalnego.

Jak wygląda procedura reklamacji?

Procedura reklamacyjna rozpoczyna się w momencie, gdy klient wypełnia prawidłowo i wysyła do nas zgłoszenie, natomiast nie później niż 3 dni od dnia otrzymania produktu. Firma, licząc od dnia otrzymania zgłoszenia ma 14 dni na rozpatrzenie reklamacji, a o decyzji informuje klienta. W momencie, gdy reklamacja zostanie uznana za zasadną, w drodze porozumienia klient może wycofać się z umowy kupna-sprzedaży, może zamienić produkt na inny lub otrzymać całkowity/częściowy zwrot.

Czy można zmienić termin dostawy?

Klient ma możliwość zmiany terminu dostawy po uprzednim porozumieniu z obsługą sklepu mille sapori, termin natomiast musi mieścić się w granicach rozsądku.

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl